Ugrás a fő tartalomra

Átvernek. Észrevetted?

 Talán öregszem.
Nem kimondottan
a reggeli derékfájás juttatta ezt eszembe,
hanem sokkal inkább a média a felelős azért,
hogy keresem a megoldást magamban,
mégpedig arra a furcsa helyzetre, hogy miért leszek gyakran ideges,
ha megnyitok egy hírportált.

Nem tudom, mennyire tehetek róla, vagy se,
de újabban egyre inkább idegesítenek a kamu, hatásvadász cikkek. 

Egy friss gyöngyszem:
magát valamelyest mértékadónak tituláló hírportál
tegnap lehozott egy cikket, "Jön az internetadó" - címmel. 
Gondoltam megnézem, miről maradtam le. 
Mint kiderült, azt próbálta eladni a címmel, hogy idéntől fizetni kell 
a mobilokon is a Facebook és hasonszőr társai eléréséért. 
Hogy ez jó, vagy rossz, abban én nem foglalnék állást. 
Nem érdekel. 
De hogy van az a finoman cizellált észjárású véleményvezér, 
aki ezt az egészet képes lehozni ilyen címmel, az kissé zavar.

Több okból is.

Egy. Ez így ebben a formában nem adó. Maximum a cikk hangadó. 
Másféle adót én nem látok benne.

Kettő. Zavar, hogy hülyének tart.
Mert feltételezi, hogy én ezt beveszem kanyar nélkül.
(Persze, sajnos sok esetben nem téved, tényleg beveszik.)

A harmadik ok pedig éppen ebből fakad: erősen irritál,
hogy egy amúgy sem egészséges, több fronton megosztott társadalmat
miért kell, miért jó tovább hergelni, rombolni?
Tudom, van az a pénz...

Szerencsére ez itt egy demokrácia. 
Neki joga van hülyének nézni engem, és ebből pénzt keresni.
Nekem meg jogom van ezen a módon visszaüzenni:
nem dőlök be kiskomám, amíg van eszem, használni fogom,
és erre biztatok mindenkit.
Higgyük el, nem fáj! :)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb:

A szemüveg

Jézus Krisztus kontra Dulifuli

Keresztelési árajánlat